skola

Det blev skola o föreläsning idag. Vilket jag var glad att jag gick på. Hade nog inte förstått så mycket om jag hade suttit själv o försöka lära mig det som han gick genom idag. Dessutom var det lite uppiggande att träffa vännerna och få liet miljöombyte. Hostade desutom mycket mindre i skola än vad jag göra hemma o vad jag gjorde på bussen. Snacka om att det är skillnad på luft i de olika miljöerna. Gillar skolans miljö helt klart!

Satsade på att köpa ingefära under min tid i stan och sen när jag kom hem blev det till att riva den o sen låta det dra i varmvatten innan det blev uppdrucket. Hjälpte faktiskt lika mycket som den receptfria hostmedicinen, men eftersom jag fortfarande knappt har nån röst, så blir det in till jourläkarcentralen ikväll o förhoppnings få lite bra hostmedicin o penicillin utskrivet där! Får ju snart panik av allt hostande.

Men först mat!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0