slapp söndag

Vilken slapp dag de varit idag, har inte blivit så mycket gjort förutom två promenader (en me madde o en me familjen) o en massa spelande av gran torismo. =) Men så har min förkylning satt sig i bihålorna nu me, så har inte haft mycket ork till att göra nåt idag ändå. Skulle egentligen behöva ringa till vårdentralen o försöka få tid till en läkare så att jag kan få hostmedicin o sånt. Men har skola 10-13 imorgon o sen tid hos frissan efter det så lär ju inte hinna me ett besök på vårdcentralen oxå.. Så får nog bli ett besök där på tisdag istället. Om jag inte är bättre då vill säga. Jag å besöka läkare brukar ju undvikas så länge som möjligt.. varför vet jag egentligen inte.. förutom att jag hatar att sitta i deras telefonköer o vänta.. =)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen istället.. o hoppas att jag vaknar någorlunda pigg imorgon. Dock känns de som att jag när som helst kan få feber, eller öroninflammation (som är mer vanligt för min del) och får jag de lär jag nog vara ganska så trött..



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0