slutpluggat!

Nu pallar jag inte plugga mer... har suttit med papprena framför tv:n hela kvällen och pluggat.. Men nu får det räcka. Det jag inte har lärt mig tills nu, det hinner jag nog inte lära mig heller. Nä, får nog blir lite sömn nu snart och sen upp imorgon vid halv åtta, äta frukost och läsa igenom anteckningarna och papprena en gång. Så långt jag hinner. Sen vid tjugo över nio ska jag ta bilen till skolan och sen klockan tio är det dags för tenta. I hur 14 sal 418.. så det enda jag undrar nu är var är hus 14 på skolan?? Salen vet jag ju var den ligger.. eftersom det är ett likadant hus som det jag brukar vara i, alltså hus 18. Men var hur 14 ligger, det vet jag inte?? :S Men det löser sig nog imorn... Skolan är ju ändå ganska upplagd med alla sina husnr-märkningar.

Nä, sova var det nu!

Wish me good luck tomorrow, det kan behövas!

sussa sött!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0