spara eller spara

Det är konstigt när man ska packa. Varje gång så blir man helt förvirrad och funderande över hur jag fick plats me allt förra gången. Men sen utökas ju iofs garderoben för var gång man storpackar. Känner att det är dags att flytta snart. Är nämligen enda gången jag stor sorterar bland mina kläder då. Men ska kanske göra en gallring nu med, när jag kommer upp till kalmar igen. Är ju nämligen en del kläder som ligger i garderoben men som inte används och de kanske ska få flytta ner i källaren tillfälligt iallafall. Innan de slängs. :-) Ja, jag erkänner jag är världens sämsta person på att slänga saker. Spara på saker är jag bäst på.. väldigt dålig ovana, I know, men av nån konstig anledning har man ett visst förhållande till var sak som gör att man inte kan slänga det. Förutom när jag får mina stora sortera, rensa, slänga impulser. Då åker det mesta som man inte har nytta av.. eller ja, en del av det iallafall. Konstigt hur det kan va. Men är nog typiskt tjejigt att spara på allt, och sen kan jag konstatera att det liggen i släkten me. Har en farmor som ska spara på allt, coh då mernar jag verkligen allt. Till och med trasiga grejjor! Det gör iallafall inte jag. :P

Nehe, ändra klockan nu och sen sova. Jisses, klockan kommer vara kvart i två när jag går o lägger mig och så ska jag upp vid halv åtta. Så definitivt dags att sova nu!


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0