Tentan is done

Så är tentan över, för denna gången. Återstår att se om det behövs skrivas en omtenta elelr inte om sådär en två veckor. Men kändes faktiskt bättre än förväntat. Men så kan jag också förvirrat mig i allt me. Är mycket möjligt med tanke på hur mycket det var man skulle kunna! Att jag dessutom drömde en massa i natt om just det jag hade pluggat på under gårdagen, så var jag ganska slut i huvudet när jag vaknade imorse. Lite scary, hur man kan drömma om makroekonomi... men innebär väl att det är en del som satt sig i ryggraden trots allt! Hoppas på det!

Väl hemma igen vid tvåtiden.. så blev det mat och sen en lång runda promenad med familjen, gick ändå från pallers ände till vattentornsområdets ände. Snacka om att det är långt! Mer än en kilometer (eller ca 1300 m) från ena änden till andra! Inte konstigt att jag aldrig orkat springa den rundan...

image426

Nehe, dags att ta tag i och börja packa nu kanske.. Åker ju upp till kalmar igen imorgon förmiddag. Känns lite konstigt faktiskt. Dessa tio veckor har gått så himla fort! Har ju knappt hunnit me, iallafall inte med att träffa alla som jag skulle träffa. Och nån powerwalk me rebbsen har det inte heller blivit. Lite katastofalt! Men dock en utgång har vi hunnit med! Härligt de iallafall!
Men är ju inte mer än tio veckor tills jag är här nere igen för sommaren.. Galet mycket tillfälligt flyttande under detta året!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0