trött o snö

Usch, vad trött jag är idag.. Skulle nog kunna somna när som helst om jag bara sluter ögonen. Var hemskt att sitta i skolan innan idag o försöka hänga med på föreläsningen, gick ju sådär om man säger så. Jossan frågade mig en sak mitt i allt oxå om vad han menade o då konstaterade jag att jag visst inte hade lyssnat.. Snacka om att vara borta!
Var dessutom lite katastrof för blev inget kaffe på rasten heller för att muggarna var slut, som alltid på måndagar! Kan de inte lära sig att det kanske skulle behöva fyllas på på måndag morgon och inte på måndag eftermiddag. Kaffe är grymt viktigt på måndagar för att man överhuvudtaget ska kunna hålla sig vaken... men blev inget av det idag, så kanske därför jag fortfarande är toktrött!

Snöat gör det oxå idag lite då o då. Var nästan snöstorm ett tag när vi satt i skolan, men som tur är så lägger det sig iallafall inte, så det är ju alltid nåt! Känns ju helt fel o galet me snö nu. Har ju varit vår ett tag nu, så då kan det ju helt plötsligt inte bli snö o vinter igen.. Så fel!

Dags att försöka sätta sig o plugga nu kanske.. är tenta om mindre än två veckor, så är bäst att komma igång nu.. annars blir det nog omtenta på denna tentan o det är lite jobbigt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0