two days to go..

Så är det dags igen för att sätta sig och börja plugga.. Usch, känns inte somatt jag kommer klara tentan som det är idag iallafall.. Men har ju två dagar kvar att plugga till tentan, idag och imorgon, så då ska jag nog kunna få grepp om det väsentliga.. dock har jag fortfarande lite problem med att analysera vad som händer med ekonomierna om det ena eller det andra händer. Och overshooting är ännu mer förvirrat. Funderar på att hoppa det så länge och satsa på att lära mig resten, så får jag se om jag har lite tid över för att sätta mig in i overshooting sen. Om inegn som läser det här, kan förklara det för mig.. :S

Ajja, dags att fördjupa sig i anteckningarna igen..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0