uppstigning 08:00 på en ledig dag!

Sitter här o hostar konstant typ och har dessutom fått en jobbig förkylningsblåsa i munnen tror jag. Irriterande jobbigt! Fast hostan är värst.. så imorgon ska jag gå upp klockan åtta trots att jag är ledig, detta endast för att jag ska kunna ringa till vårdcentralen o få tid till läkare så att jag kan få nån hostmedicin mot min hosta.. O så tänkte jag att de kan undersöka min hals me. Lyckas ju alltid få ont i halsen det första som händer när jag är förkyld och sen sitter det i ett antal veckor.. så kan ju bero på nåt speciellt... Har dessutom haft ont i halsen från o till i en vecka nu, så vill gärna slippa det om jag kan. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0