utmaning

Så var det en liten utmaning som jag föll på när jag var inne på denna blogg.



Vad gjorde du för.....

5 år sedan:
Fyllde 17, så gick i ettan på gymnasiet, men vad gjorde jag mer? Var iväg me carro på lite seniorarr och annat, och hade nog mest ganska kul! :)

10 år sedan: 12 år nästan, gick alltså i femman. Jisses, då var det massa strul i skolan med ett stort bråk om vilka som skulle få vara i en viss koja. Var nog alldeles för många tjejer i samma klass som hade för starka viljor. Vi (tjejerna) hade iallafall möte med kuratorn en gång i veckan för att sluta bråka och bli vänner istället. Gick ju ganska framåt. Fritiden bestod av scouter, gymnastik, drillning och unga röster, älskade alltihop. Så var en rätt bra tid iallafall. Startade min period med tandställning då me..

15 år sedan: Sju år, lycklig tid! Gick på dagis, med 6-årsträning och skulle börja skolan efter sommaren.. Bättre dar år man nog leta efter. :)

20 år sedan: 2 år, ärligt talat vet jag inte vad jag gjorde då.. Gick på dagis och hade en massa vänner och jag tror det var en ganska rolig och lättsam tid.
 
DU som läser detta är också utmanad! :P Så din tur!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0