våffeldags

Ska strax ta och köra ner till scouterna och seniormöte. Gud vad jag kommer sakna de mötena sen. Seniorerna i åhus är så goa och härliga och sådär spontana som bara seniorer kan vara som har känt varandra länge. Och det kan man ju påstå att vi har. Seniorgänget som finns i åhus nu har jag varit med och lärt känna ända sen de började i scouterna, har varit på läger i danmark och på edda o allt me dem me.. och har alltid haft lika kul me dem! Men blir sista mötet för min del me dem ikväll, sen åker jag upp till kalmar och kanske dock återkommer i höst.. är lite i funderande tankar fortfarande på hur jag ska göra i höst. Hmm...

Men nu är det som sagt dags för seniormöte, där det står våfflor på planeringen för kvällen! Mmm... gott!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0