Wallander

Har nyss kollat på wallander me familjen och innan dess parlamentet, härligt skönt sätt att tillbringa annandag påskkvällen på. Wallanderfilmerna är så grymt bra me. Dem gillar vi! =) Fast kommer känns lite konstigt att se på den själv nästa söndag.. då är jag ju uppe i kalmar igen. Men ska bli skönt att komma upp till min lägenhet och mina vänner igen. Saknar så!

Mitt funderande innan ikväll om när jag ska åka in till skolan imorgon blev löst rätt så snabbt när jag gick in och kollade schemat och såg att joakim ändrat tiden till tio.. Skönt, då kan jag liksom ta min vanliga buss klockan tjugo över nio till skolan. :) Tycker inte riktigt om att behöva vänta i stan i tjugo minuter på att bussen ut till högskolan ska gå, iallafall inte när det är helt dött i stan.. Är så segt!

Men nu ska jag iallafall snart ta och sova. Men först tömma min säng på alla papper och pennor m.m. som ligger utspritt överallt och försöka packa ner den organisationen av alla papper ner i en väska istället. Jobbigt! Men måste ha med allt till skolan, eftersom det ska pluggas till tentan där imorgon..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0