helgen då..

Ännu en helg har då passerat. Har varit en mycket trevlig helg me familjen. Igår blev det stan för att bland annat köpa studentpresent till Madde. Satsade på vad jag kom på sist vi satt och diskuterade vad man kan köpa. Får bara hoppas hon blir nöjd för det me! =) Sedan blev det självklart en runda till maxi för att fylla upp kylskåp och skafferi.

Idag har det blivit en runda ut till nyöppnade elgiganten. Mest för att kolla lite efter examenspresent till mig och sedan blev det en större runda på IKEA! Blev en ny kruka, några extra tallrikar, ljus o lite annat smått för min del. Och för resten av familjen blev det fem nya prydnadskuddar som de ska ha i soffan och lite annat. Det enda som inte blev inköpt som jag skulle ha var en dörrhängare. Självklart var de slut bara för att jag kommit på att det hade varit bra och ha. Men, men får leta vidare på stan istället. Är dock desto dyrare då. :/

Vid femtiden innan i eftermiddags blev det en runda bort till emelie, för att planera lite till körhelgen nästa helg med henne o malin. Tror vi kommit på lagom mycket lekar o annat att göra nu. Så får hoppas det blir kul sen!

Nehe, dags för att laga dagens kvällsmat nu, lite pannkakor! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0