en bra bok = lite sömn

Halva dagen har gått och vad har man hunnit med än så länge? Jo, en runda till gymmet från tio till tolv och sen hem o duscha o äta lite lunch. Känns ju inte så effektivt. Men har sovit max fem timmar i natt.. så sov så länge som möjligt innan jag skulle iväg och träna. Varför jag bara sov max fem timmar är för att när jag gick o la mig vid ett hade jag så mycket tankar i huvudet att jag inte kunde slappna av. Så då blev valet att istället för att ligga och vrida o vända på sig, istället läsa lite i boken som var nästa att börja läsas. Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Den var verkligen en sån bok som var jätte svår att lägga ifrån sig när man väl börjat läsa.. Så ett antal timmar senare, sådär mer än halvvägs i boken var det med vemod  som jag la ifrån mig boken för att få lite sömn. Men dety hjälpte iallafall. Somnade nästan direkt och detta trots att det hade börjat bli ljust ute och därmed ljusare i min lägenhet me. Men lär nog förhoppningsvis somna tidigt ikväll iallafall!

Nu ska jag snart gå ner på stan me maggie.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0