en googling

Googlade för skojs skull mitt namn nyss. Och det som kom upp överst är min C-uppsats! Haha! Vad lyckat! Och lite längre ner på samma sida kunde man se denna, min blogg. Oxå lite roligt! Speciellt me tanke på att mitt namn är ganska så vanligt, iallafall förnamnet, efternamnet är inte riktigt lika vanligt..

Föreläsningen i eftermiddags var segt och inte så himla givande. Men den varade bara i två timmar knappt.. så det var ju skönt iallafall. Dock började det regna när vi gick ut ur skolan. Så det blev en cykeltur hem i regn. Fick en himla massa minnen när jag cyklade hem i regnet. Vilket nog mest berodde på doften.. För när det är vår och sommar och regnar så blir det en sån där speciell doft i luften, som bara luktar så friskt och härligt! Och som bara gör en glad, trots att det regnar! =))

Nu ska jag snart till friskis o träna me maggie.. Är inte så motiverad just nu.. Men vet ju att det kommer kännas så underbart skönt sen så det får gå ändå! :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0