en kväll med huvudvärk

Blev inte så mycket uppdaterat igår kväll.. Fick en sådär jobbig huvudvärk som senare under kvällen på kören nog gick över tll migrän kändes det som.. Iallafall konstaterade jag att sjunga och ha ont i huvudet inte är nån bra kombination.. Blev till att sjunga lite halvdant hela kvällen och försöka hänga med på alla toner så gott det gick.. Även om jag inte hörde mig själv så himla bra och inte hade så mycket känsla för musiken heller för den delen.. Huvudvärk kan verkligen ställa till det! Men hoppas att de svåra låtarna sitter lite bättre nu.. Bara lördagens övning och söndagens genrep kvar innan konserten på söndag.

När jag väl var hemma efter körövning och möte vid kvart över nio så blev det till att diska, med huvudet som kändes som att det skulle sprängas! Inte kul alls. Men när det var gjort blev det lite vilande i soffan o kollande på filmen på trean. Och sedan det blev till att sova vid elva.. Somnade typ direkt o sov sedan som en stock ända tills det blev uppgång vid åtta imorse. Var såå skönt att kunna somna direkt och sedan sova nio timmar! Det behövdes efter förra nattens lilla sömn..

Idag har det sedan blivit träning på gymmet vid nio och sen vid ett blev det tll bibblan för att träffa gruppen och skriva på affärsplanen. Börjar bli lite sidor nu.. Fast behöver en del till. Men är lite mindre än tre veckor kvar tills den ska vara klar, så det är ganska gott om tid fortfarande.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0