hittat klänningen!

Denna veckan har hittils varit ganska så slapp. I måndags blev det som sagt lite tvättande och uppackande och umgås lite med familjen. Hann även med en cykeltur i åhus och fick se den nya stranden och strandpromenaden. Blir riktigt fint sen till sommaren tror jag allt.
Igår blev det till att packa ihop det jag skulle ha med mig till kalmar och sedan blev det bussen till stan vid kvart över elva för att gå en runda på stan och leta examensklänning innan jag skulle med tåget tio i två. Och passande nog träffade jag på Sarah och Jessica på bussen, så blev en hel del prat om taizé på bussen in till stan. Är alltid lika kul att prata om vår konfirmationtid. Vilka minnen! Sedan blev det att Sarah följde med mig på stan som smakråd efter att vi hade varit uppe hos henne och lämnat min väska och hälsat på Sarahs sambo och deras dotter molly! Hon är ju såå söt! Hoppas få se mer av henne sen när jag och sarah ska jobba ihop i sommar! =)
Med Sarah som smakråd så hittade jag några fina klänningar som kunde vara tänkvärda, men efter att ha hittat klänningen med ett DET på Sandelins så var jag klar! Den är så fin och Sarah blev lika kär i den som jag. Så vill jag inte ha den senare så har jag definitivt nån som vill köpa den! :P

(bild från www.rulesbymary.com)

Denna dagen har större delen av eftermiddagen spenderats nere på gården med maggie, sheron och paro. Trevligt trevligt! Och skönt att bara sitta i solen och slappa och prata. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0