I´m back

Efter en veckan utan materialism som dator/ internet, mp3/radio, mobil m.m. så är jag hemma i Sverige igen. (eller ja, mobilen var iofs med, men var inte igång så mycket.. Är faktiskt riktigt skönt att vara utan datorn o mobilen o slippa tänka på att hela tiden hålla sig "uppdaterad". Men man faller snabbt in i gamla vanor när man är hemma igen. Var ju bara tvungen att kolla in facebook o se vad hade hänt där och kolla mailen o sånt och då var jag ju bara tvungen att uppdatera lite här med. Iallafall tala om att jag lever. För mer kommer det inte nu!

Bilder och en lite summering av veckan kommer imorgon.. när jag förhoppningsvis inte är lika trött och yr av sömnbrist som jag är nu. Har blivit lite lite sömn o ganska obekväm sådan några nätter. Så nu ska jag lägga mig o sova riktigt gott i en skön säng (var åtta dagar sen sist) och sen sova ut imorgon! =)

Godnatt!

Fram tills morgondagens inlägg blir det två bilder från tysta dalen i taizé.

En på mig och en på...
image468

Evelina min härliga buss o tältkompis och ledarkollega för smågruppen. Tack för en fantastiskt underbar vecka!!image469

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0