I´ve got it!

När jag kollade min mail innan idag såg jag det mailet som jag väntat på.. Mailet om restplatsen till utbytesstudier som jag sökt. Och mailet var endast glädjande. Det meddelades ungefär som så här..
GRATTIS till en plats vid Stenden University!
Du har blivit nominerad till en av platserna vid Stenden University i Nederländerna för VT 09.
Snacka om att jag blev glad när jag läste det! Fick det jag ville ha mest av allt.. =) Så nu saknas bara antagning från Stenden University oxå. Men den görs inte förrän om ett halvår o lite till.. Lite nervöst o jobbigt att vänta så länge på det.

På stan idag blev det för min del ny mascara och nytt makeup-borttagningsmedel och en kofta eller kanske snarare bolero, som var så söt! Maggie hittade efter mycket letande i alla affärer tillslut en jättefin examensklänning på MQ, och sen blev de lite annat oxå.

Nu ska jag ha mat och nån huvudvärkstablett oxå tror jag.. Sen blir det kören ikväll.. Får se om jag orkar vara med hela tiden. Är trött o har ont i huvudet (antagligen på grund av tröttheten) plus att rösten är lite hes ibland, så känns inte så kul att sjunga då.


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0