Lördag, eurovision ikväll!

Sitter och funderar på vad jag ska göra idag och hur jag ska lägga upp dagen. Funderar på om jag ska ta en runda ner på stan och kolla joggingskor?! Måste nämligen handla lite me. (Igen! Alltid nåt som tar slut när det inte planerat). Tänkte även kolla efter en kofta eller nåt att ha till examensklänningen.

Senare i eftermiddag vid fyra tiden blir det till att ut o springa me maggie, och därefter blir det eurovisionfest me grannarna ikväll! Trevligt, trevligt! Jag tror ju iofs inte att charlotte perelli vinner. Men hon kan nog komma bland de främsta.. Eller nja, jag vågar nog inte ens påstå det. Visst att låten är bra.. Men så som media och alla tar upp det och påstår att hon har stor chans att vinna är jag inte så medhållsam till. Det gör de ju varje år, struntsamma vem som tävlar och ändå blir alla lika besvikna när det går dåligt för sverige.. Man kan liksom inte tro att alla andra länder säger lika dant om sin artist som tävlar. Eh, jo jag tror faktiskt det! Alla vill ju att sitt land ska vinna! Och det hoppas jag med på, såklart!! Så hejja Sverige!

Igår kväll blev det spelkväll me sheron, madde o paro och lite senare kom även maggie. Var min eviga kväll som tvåa, haha! Avslutade hela kvällen med att komma med tårta och sjunga för Hari (paros sambo) vid tolvslaget. Är en indisk tradition att man firar klockan tolv på natten den dagen man fyller år! Roligt att få se andra kulturella traditioner! Jag o madde funderade på om man kanske ska införa den traditionen även här.. hade varit lite kul! =)

Nehe, ska kanske göra mig i ordning nu och sen bege mig ner på stan.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Beka

Hej! Jag undrar hur man lättast kan finna en lägenhet i KAlmar för två personer? Du kanske känner ngn som vill hyra ut eller kmr att flytta ut från en 1:a el 2:a?



Tack på förhand/Beka



P.s Grym blogg!

2008-05-25 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0