magproblem

Sen efter att jag ätit middag vid två idag har jag haft ont i magen och lätt illamående från och till.. Jobbigt! Och jätteförvirrande, hade nämligen ingenting i maten som jag inte kan äta...(vad jag vet iallafall) Och hade ju varit mer logiskt om jag ätit nåt som innehåller mjölk. Men det gjorde jag inte, men fick ändå jätte ont i magen. Och nu har det kommit tillbaka. Är väldigt förvirrat. Men mest av allt jobbigt för att jag mår lätt illa me.. =(

Bör väl egentligen gå och kolla upp vad det är.. (speciellt när alla tjatar på mig att göra det) och hade ju varit bra att veta om det går att göra nåt åt det, eller inte.. Men om man ser till min filosofi så söker jag ju aldrig upp läkare så länge jag klarar av det själv och kan leva som vanligt. Och det kan jag, eller ja, nästan alltid iallafall.. =)

Ajja, ska äta en tallrik yoggie nu och försöka neutralisera magen lite, det brukar ju ha en hjälpande effekt. Och kan ju faktiskt bara vara så att det beror på att magen inte har vant sig vid att äta "svensk" mat igen efter en vecka med taizémat. Den är ju lite speciell, så kan ju bero på det me. :S
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0