Måndag igen

Idag står det på planeringen städa, baka och tvätta... och förbereda lite till helgen med att skriva ihop några tipsrundefrågor och göra kändischarader. Ganska lagom dag faktiskt! Fast ska kanske sitta lite med affärsplanen me. Har ju inte skrivit nåt alls på sådär två veckor, så är kanske dags att skriva lite igen. Innan vi ska ses med gruppen på onsdag.
Sen måste jag ner till pressbyrån och hämta mitt paket från H&M me. Innehållandes två av de tre restade klädesplaggen. Det sista som är restat är en jeanskjol, som jag vill ha mest av allt! Och den kommer om ca en månad... ahh, segt! Men är ganska typiskt H&M o alla andra ställen me när man beställt kläder. Alltid nåt som ska komma så sjukt lång tid efter allt annat!

Nehe, dags att börja städa nu så att jag kan baka mina muffins sen och sen tvätta och gå ut o gå en runda o allt annat som ska göras.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0