news!

För att fortsätta på mina kommentarer och länkningar till nyheter som jag gjorde igår.. Så har jag två idag me.. hehe!

Först och främst om bråket o slagsmålen som var på åhusbussen i julas. Av ungdomar, som vanligt när det är åhus det handlar om, men nu har de två fått sina domar. Vilket jag tycker är helt rätt =) Speciellt med tanke på att det var en av mina vänner som fick åka till akuten på grund av sina ansiktsskador.. Usch, är hemskt när man tänker på det. Artikeln kan man läsa här.

Det andra är något som jag vetat om i några veckor, men som först nu kom ut som nyhet.. Den handlar om att KGK ska ha Mastertouren. Går att läsa om här. Kul för Åhus med stor tävling men snacka om att kristianstadsbladet är sega! Haha! Eller så får man veta allt mycket tidigare när man har inside kontakter, i form av en pappa som jobbar där! :P 

Nu ska jag laga mat, sen blir det kören ikväll. Sista för terminen tror jag.. :S
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0