nya vyer

Har varit lite kass med uppdatering idag.. men har ju inte hänt så himla mycket heller..

Var nere en runda på stan me maggie för att köpa lite bröd och potatis på konsum. Kanske inte så kul nåt av det, men det är sånt som jag missade handla i måndags, och som behövs finnas hemma. Så när maggie skulle dit och fråga om jag ville hänga me, så var det ganska passande att köpa just det!

Sedan blev det en runda bort till perssbyrån vid stationen för att hämta mitt sista paket från H&M, min jeans kjol! Och på vägen dit gick vi på en sådan mellanväg som man inte brukar gå på så ofta i kalmar, och helt plötsligt såg jag ett hus som jag aldrig lagt märke till. Gamla riksbankshuset! Men sen konstaterade vi att det hade nog fått en renovering, så därför vi la märke till det nu och inte hade gjort det innan. Fint var det iallafall! Är lite kul att man fortfarande efter nästan tre år i Kalmar hittar nya hus och nya ställen som man inte sett tidigare!

Fick även en lite sådan tanke innan idag, att shit vad mycket det är att fixa med om jag ska utomlands o plugga sen nästa vår. Massa saker som ska sägas upp och en hel del som ska fixas.. Ska bli lite spännande att se hur det blir, fast är himla nervöst oxå! Men ser framemot det riktigt mycket trots allt!

Men först och främst har jag en affärsplan som ska göras klart och en inköpstenta som ska skriva och bli godkänd, och sen är det en sommar och en höst me!

Men nu ska jag ha lite te och sen sova! Blir träning imorgon, dock utan maggie för hon ska jobba. Men istället blir det me roger, han skulle oxå träna så då passar det ju bra att träna ihop. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0