så var det torsdag

Idag har det än så länge blivit träning i gymmet me maggie. Och sen jag kom hem vid ett har jag hunnit med att kolla igenom posten och sitta här.. Så nu ska jag hoppas in i duschen. Sen blir det bearbetning av dagens lista vilken är...
  • Fixa ekonomin för scouterna: låsa år 2007, registerar verifikationer och betala räkningar.
  • Betala mina egna räkningar
  • Fixa så att jag får csn nästa termin me, alltså gå in på Csn:s hemsida och fylla i massa sidor.
  • Kolla upp lite om utbytesstudier
Sedan har jag redan bockat av en sak från min att-göra-lista, och det är att maila Bertil för att ta reda på när omtentan i inköp är.. Fick svar idag.. Så nån gång i början av juni har jag tenta.. dags att börja plugga lite kanske helt enkelt!?!

Men nu in i duschen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0