sex timmars föreläsning framför mig

Om ca två timmar ska jag ha dubbelföreläsning, vilket innebär 6 timmars föreläsning! Shit, majbritt säger jag bara!
  • För det första så är tiden helt tokig! att börja klockan tre och ha sex timmars föreläsning innebär att jag är hemma vid halv tio ikväll... Helt snurrigt!
  • För det andra så blir mattiderna ganska så förvirrade. När ska jag äta liksom?! Är ju lite sent att ställa sig och laga mat när jag är hemma vid halv tio ikväll.. Så får nog bli middag vid två istället och sen ta med lite frukt till skolan, så man får nåt i sig under de sex timmarna och sen får det nog bli lite mackor och yoggi när jag kommer hem. Ungefär nåt sånt får det nog bli!
Men nu ska jag iallafall diska efter morgonens frukost och sen blir det nog till att laga lite mat. Ska bli köttbullar med nåt till.. Men om det ska bli pasta eller potatis eller potatismos är inte bestämt än..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0