shoppat

Blev inget besök på international office. Kom hemifrån för sent så kom på att I-O hade stängt. Så därför blev det direkt ner på stan och istället bestämt att jag ska dit imorgon och lämna min lapp.

På stan blev det apoteket för att köpa huvudvärkstabletter och rengöringskräm, sedan Åhlens och där blev det köpt stora värmeljus till min taizélykta, och en dörrhängare. Har tröttat på att ha alla kläderna som man använt en eller två ggr liggande på soffan, så då är en dörrhängare alldeles perfekt. Blev även några kläd- o skoaffärs besök för att kolla utbudet. Alltid lika kul! Mitt i allt ringde maggie me, så då blev det en runda upp på RUM för att prata lite och kolla in vad de hade. Hittade en massa fint, men tillslut så blev det köpt en mors dag present till mamma. Som hon iofs inte kommer få förrän den 4:e juni när de kommer upp hit för min examen. Men hon får en present iallafall. Är ju bättre än de senaste åren! =)

Ikväll blir det nog en långpromenad, om vädret håller i sig vill säga.. Känner att jag behöver en promenad, men vill ju inte ut o gå om det regnar!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0