snart klart!

Med största sannolikhet blir vi klara med vår affärsplan imorgon, så det hoppas vi på.. Vill inte sitta med den på lördag.. Nä, det hoppar jag gärna. Dock får man nog räkna med att söndag och måndag och tisdag blir plugg me. Måste läsa igenom allt några gånger, för att korrektur läsa och se till att vi har en röd tråd genom allt.. Är alltid lika spännande när man är fyra personer som har skrivit olika delar. Språket kan ju vara lite blandat och de ska det helst inte vara. Men först måste vi bli klara med allt. Idag hann vi med att skriva till och fylla ut alla små texter som vi inte hade, fixat med kostnadsbudgeten som hade lite missade summor och sånt, och sen har vi gjort resultatbudget/räkning månadsvis för år ett och årsvis för år två och tre. Så nu är det bara balansräkning/budget, likviditetsbudget, nyckeltal och riskanalys sett ur ekonomisk perspektiv kvar. Skönt!!

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra?! Gå ut och sätta mig i solen och läsa lite innan jag ska laga mat.. hmm.. Ja, det får det nog bli!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0