solning och värsnäs



Det blev självklart solning på gården idag.. Med sällskap av Sheron, Madde o Kash. Trevligt, trevligt! Är lite rödbrun nu igen.. men med nån dags vila så har det satt sig me och blivit fint brun!! Wiie! perfa till helgens bravader me. För i helgen blir det party, party i huset! Både madde o sheron får besök och "sista" helgen innan sommaren ju. Så därmed ska det festas!

Ikväll blev det ut till värsnäs för avslutning me juniorscouterna. Var trevligt och kul! Blev lite lekar, korvgrillande och tid att bara umgås och prata!  Är glad för att jag kommer vara kvar i höst me.. Nu när ekonomin inte ligger som ett tungt moln över mig igen, så känner jag äntligen lite positivitet för att vara med i scouterna igen.. Skoj!


Men nu ska jag kolla klart på sex and the city o sen sova!  =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0