spelkväll

Gårdagskvällen blev det spelkväll me grannarna igen... Så trevligt som det kan bli! Spelades jeopardy med mig vinnandes första gången =) med sheron som tvåa o maggie sist, men förlorade stort andra omgången då maggie vann, pero kom tvåa o jag då sist. Ja, så kan det gå! Konstaterande än en gång att jag kunde sånt som ingen annan kunde. Typ att på små ord så är ett infinitivt ord Att och att reggisören som gjort filmer som tystnaden o en hel drös andra Ingmar Bergman o en massa annat.. Alltid kul att se ens kunskaper.. Dock är jag ju inte så snabbtänkt.. så därav det stora förlorandet andra gången. Haha! Men var mycket kul och trevligt ändå!

Idag väntar föreläsning mellan 15 o 18, och sedan ska det pluggas ikväll.. eller ska rättare sagt hjälpa maggie me hennes nationalekonomi, sen blir det nog träning me. Fast får se vad som hinns me. Ska ju hinna äta nån gång oxå!

Nu ska jag iallafall klä på mig lite andra kläder och sen gå ner i källaren me lite vinterkläder och skor o hämta lite sommarkläder o skor istället. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0