sex and the city

Åh, vad jag vill se Sex and the City filmen när den börjar på bio... Måste kolla upp om den kommer gå i Kalmar eller i Kristianstad, eller på båda ställena.. Sen ska jag bara ha med mig nån me.. Nån som vill se den med mig?!?!
Ebbas blogg på veckorevyn hade en massa bilder från Vogue föreställande Carries och Bigs smekmånad.. Och det gjorde ju inte precis att mitt behov av att se filmen minskade.. Nepp, snarare tvärt om! Bara måste se den när den börjar gå!


Idag har jag än så länge skrivit ut 32 snapsvisehäften till helgen.. Wiie! Och sedan skrivit ut min lek.. Funderar på om man ska ändra några så att inte alla är charader utan att man ska beskriva några med ord istället. Känns som att det kan vara lättare när det handlar om vissa personer. Eller ha både ock, först charader och om man inte klarar det så får man beskriva med ord istället.. Hmm.. får nog rådfråga med mina två festfixarvänner om det..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0