körhelg

Är hemma några timmar innan jag ska bege mig mot stan för att möta upp emelie, ida, thomas, malin och vår gästande kör från lund. Sen blir det Pubrunda! Eller ja, Pubrunda är kanske lite överdrivet. Men blir iallafall till att gå till en av stans pubar med uteservering och ha en trevlig kväll till.

Gårdagskvällen blev mycket lyckad.. hann med två av lekarna och en massa minglande och dansande! Trevligt trevligt! Dock blev det nog lite för mycket dricka i jämförelse med vad jag hade ätit. Trots att det bara blev två cider och två glas vin, relativt lite för att vara mig. Men när klockan ringde imorse mådde magen o huvudet inte alls bra.. Hade fått migrän! Så blev till att skippa körövningen på förmiddagen för att istället försöka sova bort huvudvärken och lyckas behålla lite mat. Men gick inte så bra nåt av det! Så när klockan var runt halv ett blev det en dusch och försöka få i mig lite vatten och sen bege sig till musikhuset och försöka vara med så gott det gick ändå.. Blev bättre tillslut, även om det fick bli mycket sittande o sjunga när resten av kören stod upp. Sedan blev det middag me sång och sen avtackning av Malin som slutar som körledare imorgon för att flytta.. Så tråkigt! Än en gång är det bara mackan som är kvar som körledare själv..hehe!

Ne, nu ska jag bege mig ner en våning till korridorsfesten me grannarna och sedan blir det ner på stan om en timme.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0