tankar

Träningen idag blev hör och häpna ett puls/medel pass!!! Första på detta året! Om man då inte räknar nåt av passen i åhus som puls/medel, fast det kan jag inte påstå att nåt av de va.

Väl hemma igen blev det samma lunch som de senaste dagarna. Mackor... känner att jag måste komma på lite fler alternativa luncher. Speciellt nu till sommaren när jag slutar runt lunchtid. Är ju lite tradigt i längden att alltid äta mackor... Man tröttnar rätt så snabbt! :S

Satt och kollade rundor på några scoutsidor innan och kom på att mitt lilla problem för nästa sommar finns ju inte.. Vet ju redan vad jag ska göra! Vaddå långt fram i planeringen! Haha!
Men är ju roverway på Island då, och det ska jag på, så där var min sommar löst! Blir helt enkelt till att söka jobb till hösten därefter istället! Skönt, känns ju som att det kan vara lite jobbigt att söka jobb i sverige från nederländerna.. (fast bara lite!)

Dock är mitt problem för denna sommaren fortfarande kvarstående.. Vill ju åka på boomerang me åhus seniorer. Men vet ju inte om jag kan få ledigt. Och känns ju inte så positivt att anmäla sig innan jag vet om jag kan få ledigt för att åka på det. Lite jobbigt!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0