i gymmet

Träningen ikväll gick ju galant! Och var som sagt riktigt skönt när träningen var över och vi var på väg hem igen. =) Men det var lite kul med skillnaden på folket som är o tränar i gymmet på kvällen jämfört med på förmiddan.. Är lite rolig skillnad. På morgonen o förmiddagen är det mest studenter, medelålders och äldre, där det är blandat både killar o tjejer. Men nu ikväll var det nästintill endast killar mellan sådär 20 o 30 (eller kanske upp till 35) som var o tränade.. Kändes lite konstigt!

Men det som kändes ännu mer konstigt var att när vi kom dit vid halv åtta, så var det ganska mycket folk i gymmet men en halvtimme senare hade det nog minst minskat till hälften o ännu en halv timme senare så var det ännu mindre folk där... Tillslut när vi gick vid nio så var vi nästan själva i gymmet.

Väl hemma blev det till att se medium på tv och ett telefonsamtal me resten av familjen. Och sen duchen. Sen kom jag på att jag har helt o hållet glömt bort att göra min lek till imorgon.. Så har blivit lite letande av kändisar på internet för att få ihop ett antal namn som man kan göra charader på.. Och nu har jag sådär 28 namn.. så det borde ju räcka.. kanske.. Ska kolla lite till på de imorgon och hoppas att jag kommer på några till då!


Pratade med min favorit innan, och mitt i allt fick jag "hur ska de gå när du flyttar utomlands"  åhh..blev så glad över en bara en sådan enkel mening.. Det roliga är ju att det är sådär 8-9 månader kvar tills jag åker till nederländerna, så är ju ett tag till dess. Men det gjorde det hela ännu mer sött! Saknar dig!! <3
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0