a night out

Gårdagskvällen var rolig, trevlig, dansant, utflippad och lite galen! As it shuld be! Alltså en toppen kväll, me mycket trevligt sällskap! =)
Kvällen började med bål och mat hos zarah och fredrik och sedan samtal om allt möjligt med mycket skolasnack! Vilket det alltd blir när det är många högskolestuderande på en fest! Vid tolv bar det sedan in till stan med taxi med mål grand. Och så blev det.. med mestadels av tiden spenderandes dansandes på schlagergolvet!  Grand schlagergolv är bäst! :) Sedan blev det lite nattamat på mcdonkan innan 02:30 bussen hem. Lätt trött efter att ha varit vaken och uppe i högvarv i 21 timmar!

Idag vaknade jag vid elva.. sedan blev det lite frukost och därefter kom farmor och farfar och då dags för söndagsmiddag med ris o fläskfilégryta! Kan ju säga att jag inte var så jätte hungrig med tanke på att jag nyss hade ätit frukost!

Sitter just nu och funderar på om jag ska ge nationalekonomi duggan en chans eller helt och hållet skippa den.. :S Ajja, har ju fram till 00:00 i natt på mig att göra den isåfall..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0