ännu en gång... kan det inte sluta

Nu har jag blivit av med mat från frysen IGEN!... Gahhh! Denna gången har det försvunnit fyra påsar med köttbullar, alltså 20 köttbullar! Blir så jäkla arg och irriterad.. Kan man inte få ha sin mat i fred?? Vill flytta härifrån nu!!! Inte om fyra månader!
Varje gång det försvinner man så blir man bara mer och mer ledsen.. Fundera allt på om jag överhuvudtaget ska ha nån mat ute i frysen.. och istället göra som sheron, känns ju nästan som så.. Om vi bara hade haft bättre frysfack inne i lägenheten så hade det varit bra.. men det har vi ju inte... =(

Nej, nu får det allt hända och göras nåt åt det här! Vad vet jag inte dock.. att kontakta min hyresvärd gav liksom inte så mycket.. :S
Nån som har nåt tips?
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0