äntligen fredag!

Jisses kollade nyss min statistik för bloggen.. som jag inte brukar kolla så himla ofta.. Och igår nåddes verkligen en ny topp för denna bloggen, 63 unika besökare! Självklart börjar man direkt undra vad det beror på... är det nån rubrik som gjort att jag helt plötsligt fick så många läsare eller nåt helt annat... ajja, skoj iallafall!

Idag är jag än igen uppe med tuppen.. Klockan tio över sex ringde klockan och vid fem i sju träffade jag paro och sen blev det promenix i en timme. Skönt, skönt! Det är verkligen en av de bästa starterna på dagen man kan få. Idag var det till och med så att man såg solen gå upp under tiden vi var ute och gick.. Mörkt och fin blåröd himmel när vi började gå och sen när vi kom tillbaks till fabriksgatan var det ljust och lite molnigt istället. :)

Men nu ska jag ha en andra frukost me kaffe och sen sätta mig i soffan och räkna statistik. Sen ikväll blir det middag me madde och därefter idolkväll me sheron, kash, paro och kanske matte oxå.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0