att välja när man ska träna

E hemkommen för inte så länge sen efter en helkväll hos maggie (o roger). Vilket det nästan alltid blir när jag är där. Men det e trevligt! =)

Nu sitter jag här o ska snart sova. Ska bara först bestämma mig för när jag ska träna imorn... eller idag rättare sagt! Klockan 9:00 eller 15:00. Känner att det lutar stort åt 15:00 passet! Fast hade varit skönt att ha träningen avklarad me, så man kan göra annat sen mitt på dan.. Inte för att jag vet vad jag ska göra men ändå! Men jämför man att sova 6 ½ timme o sen upp och träna klockan nio, när man kan sova så länge man vill och sen träna 15:00 så lutar det åt 15:00 passet! Så jag tror att det får bli det. Skönt att slippa ställa klockan en dag (eller två)!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0