fotboll

Sitter och kollar på fotboll på tv. Kalmar - Djurgården spelar därför jag sitter som klistrad. Kalmar har ju blivit mitt nya favoritlag (inte för att jag haft nåt favoritlag i fotboll innan, men ändå). Så det gör ju att varje gång kalmar spelar så måste man ju kolla! Nu e det ju verkligen spännande me.. Guldmatcher nu ju!

Träningen idag var skön.. o gick bra ännu en gång.. :) Kände dock av mina benhinnor ett tag i början av passet men inte värre än att det gick att fortsätta träna! Var ju dessutom en av mina favoritledare på friskis som höll i passet, Johanna, hon har sån energi och det gör att man bara får mer energi! =) Det gillar jag.

Men nu ska jag fortsätta följa matchen och sen laga mat!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0