fredag och hemfärd

Åter fredag och om en timme sitter jag på tåget på väg hem till kristianstad och sedan åhus igen.. känns ju som att jag nyss var hemma..vilket jag iofs var.. är bara två veckor sen jag tog samma tåg hem sist. Och denna gången ska det bli jobb, inflyttningsfest och söndagsbesök av farmor o farfar. Alldeles lagom mycket inplanerat! Dock har jag inte köpt nån inflyttningspresent till zarah och fredrik än.. så borde kanske göra det idag, eftersom jag jobbar imorgon förmiddag, plus att systemet måste besökas med. Hmm.. får se om jag tar det i Kristianstad eller Åhus. Ajja, det löser sig!

Men nu ska jag fixa det sista innan det är dags att gå till stationen.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0