fredagsbestyr

Usch, vad uttråkad jag är nu.. har ingen lust att plugga och inte mycket annat att göra heller.
Varit iväg på skolan o träffat karin innan, och fick därmed de sista underskrifterna för min ansökan. Så nu ska jag bara ha två foton och kopiera lite till papper sen kan jag skicka iväg min ansökan! Efter besöket hos karin blev det vidare i blåsten till maxi. Var verkligen motvind hela vägen från skolan till maxi! jobbigt! Väl på giraffen tog jag en runda inom Kid me. Mest för att kolla... har nämligen aldrig varit därinne bara tänkt! Jisses vilken stor affär! Och typ bara hemtextiler och kuddar.. Men som sagt kollade bara... Däremot blev det lite mat köpt på maxi istället! Det var jag o tokmånga andra där.. det märktes att det var fredag eftermiddag och löning!

Men nu ska jag bege mig ner till stan istället och upp till maggie! Sen blir det idolkväll där ikväll! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0