fredagtjejkväll me taco´s, idol och äppelpaj

Vilken trevlig kväll de blev!
Först lagades och åts det taco´s me madde och hennes vän hanna här hos mig. Och sedan vid kvart i åtta tiden begav vi oss ut i korridoren och joinade Sheron och tjejerna (kash, mia, sara o ja, den som jag inte kommer på namnet på just nu! Lite illa!) för att kolla på Idol! Var lite knytkalas så alla hade med det dom kände för.. så blev 3 sorters chips, godis, all möjlig slags dricka (ramlösa med och utan smak, cocacola o lättdryck bl.a.) och Äppelpaj me marsansås... mmm... så himla god var den! Måste nog se till att få receptet av sheron sen.. =) Var en lite annorlunda äppelpaj med cornflakes, farinsocker, muskotnöt, citron/lime och en massa till! Annorlunda men riktigt god!

Angående idol så kändes kvalitén lite sådär ikväll.. visst lars var bättre denna gången än förra. Men om jag får säga mitt.. så hade han gärna redan fått åka ut! Är lite för mycket falska toner för att jag ska kunna lyssna på han.. Men de flesta tycker inte som mig.. Speciellt inte madde och sara här ikväll.. Dock hade jag mia på min sida iallafall.. kändes bra! =)
Bäst ikväll var enligt min och de andra tjejernas åsikt, Anna.. Hennes release me var underbar! Hade gåshud typ!  =) Så hon får gärna vara kvar till slutet! :)

Men nu ska jag sova.. kroppen börjar säga ifrån och gör ont lite här och där! Så en skön säng är ju inte fel då!

Sov sött!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: jojjo

usch jag tycker verkligen inte att lars är bra!

2008-10-11 @ 08:55:10
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0