jobbat... inflyttningsfest ikväll..

Shit, är helt seg efter dagens 6 timmars jobb.. Men kan bero på att jag inte kunda somna i natt heller.. har alldeles för mycket i huvudet som tar upp tankarna just nu.. =( Dock var jag ändå inte så jätte trött när klockan ringde i morse.. bara lite... men nu är kroppen och huvudet lite segare och tröttare.. Men får bli lite slappande framför tv:n ett tag innan jag ska hoppa in i duschen och sen förbereda mig för kvällens partaj! Inflyttningsfest hos zarah och fredrik som med start 18:00 me bål och mat! Snacka om att det finns en risk för att jag blir full ikväll!  :P Men får helt enkelt ta det lite lugnt i början och sen se till att man slutar dricka i tid.. Annars lär det bli galet segt! och vill ju helst känna mig ganska så pigg ända tills jag kommer hem sen i natt.. Hur nu det ska gå till?!  Haha! Ajja... ska iallafall ta med kameran så att kvällen kan dokumenteras.. i annat fall den nya lägenheten! Ska bli så spännande att se den.. de har ju trots allt bott där i två månader nu, men jag har fortfarande inte varit där.. Illa! Men nu är det dags!

Snart dags för fika här hemma med.. passar bra då jag behöver lite ytterligare kaffe(koffein) och även sockerenergi.. Och vad blir inte bättre till fikapassa än kanelbulle! Är ju kanelbullensdag idag.. så då hör det ju till att äta kanelbulle!
 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0