kortfattat eller långrandig, vilket är bäst?

Nä, nu får det räcka med skrivande på min inlämningsuppgift för tillfället. Är helt tom i huvudet på vad jag ska skriva.. Så då är det lika bra att lägga ner. Är uppe i 7 sidor nu, varav tre sidor är typ bara halva och knappt det. Min inledning är fem rader än så länge.. hmm lite lite kanske.. :S Fast vet inte vad jag ska skriva. Och kommentarerna till varje diagram som ska vara ordentliga förklaringar är kanske lite korta de me. två, tre rader till varje är det nu.. lite fler på några.. Men vad är lagom?!
Nä, det blir nog en väldigt kortfattad rapport denna gången. Vilket är ganska typiskt för att vara mig. Jag är ju ganska så kortfattad av mig.. Har alltid varit och lär alltid vara. =) Känner dessutom att jag tappat lite av skrivandet just nu. Och de är lite jobbigt! Känns som att det var jätte länge sen jag skrev en rapport just nu. Men det är det ju inte, senast var i våras när vi skrev vår affärsplan och den var ju inte så kortfattad. Men man tappar väl tekniken fort. Dessutom är det lite skillnad på att sitta själv och skriva och att sitta i grupp.

Men nu ska jag nog laga mig lite mat. Gjorde pannkakor innan idag till sen lunch/fika. Men nu är jag hungrig igen, så nu blir det lax o vad jag nu ska ha att äta till.. har inte riktigt bestämt mig för vad det blir än. Potatis, kroketter eller nåt annat? Äh, det blir nog potatis.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0