krångel...

Igår kväll fick min msn för sig att strula en massa och sen ville den inte fungera alls och att installera om den igen funkade ine heller.. Mysko! Så i natt har datorn stått igång och försökt installera msn.. vilket har gjort att jag haft jättesvårt att sova.. Och när väl klockan ringde och jag skulle upp hade den inte kommit längre än vad den kommit igårkväll ändå.. Så nu på morgonen har jag åter igen avinstallerat och sen installerat om msn. Och nu fick jag det att fungera! Fast dock har jag typ en av de första versionerna av Windows live nu istället för den senaste som jag hade innan.. Fast ajja.. det gör inte så mycket! Huvudsaken är att det fungerar igen! Och det gör det ju!

Var ju möte med Henrik igårkväll me. Det var faktiskt mer givande än vad vi trodde det skulle va! Så positivt överraskade! Nu hoppas vi bara att det som bestämdes kommer ha en verkan oxå. Och det återstår ju att se.

Idag blir det frukost nu, sen ska jag nog gå och sola lite... känner att jag börjar bli mer och mer blek och det vill jag inte va. Så lite solarie är ju inte fel. Är månader sen jag solade sist, så det är ju på tiden! Sen blir det äppelpaj hos maggie vid lunchtid och ikväll är det kör igen. Fast innan dess ska jag helst hunnit med en himla massa. Typ fixat alla mina ärenden på stan. Och plugga statistik! Ska bli spännande och se hur mycket jag faktiskt hinner med. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0