mysterium

Vårt matmysterium med att mat försvinner från frysen börjar bli lite too much nu! Är minst tre i min korridor som blivit av med mat jag, emina och sheron och sen ytterligare en del i korridoren under.. Skumt, skumt! Så nu ska vi allt ta och göra nåt åt detta! Är så irriterande att bli av med mat hela tiden!


Kören ikväll var rolig och iallafall lite givande. Ingen ny låt..men däremot repning av de gamla.. Det låter bättre och bättre! Lite solosång blev det me.. och fixar jag det kommer jag nog me sjunga solo på en favoritlåt. =)

Haha, fick en kommentar på kören ikväll om att jag såg trött ut.. Ojdå.. det är inte ofta! Brukar ju ofta sägas tvärtom.. även om jag är jättetrött så brukar jag se ganska pigg ut.. men inte idag då.. Är nog allt fortfarande bristen av sömn från helgen som hänger me..men imorgon ska jag sova till jag vaknar tror jag allt.. eller nja.. inte riktigt.. men klockan ska iallafall inte stå på åtta.. snarare på nio, halv tio! Åtta timmars sömn lär jag behöva i natt!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0