ont i halsen...

Ajj, jag har fått tokont i halsen... Kunde ju inte komma mer passande heller. Jobb och inflyttningsfest hos zarah o Fredrik i helgen och ont i halsen.. inte bästa kombinationen om man säger så. Fast när är det passande med ont i halsen? Iallafall var det svårt att somna igårkväll eller inatt snarare.. så stängde av väckarklockan för att jag iallafall skulle få sova tills jag vaknade idag. Så istället för att gå upp halv nio, vaknade jag kvart över tio.. Vilket var himla skönt, då jag inte somnade förrän vid halv tre tiden typ..
Kan verkligen inte minnas när jag hade så ont i halsen sist så att det påverkade sovandet.. Det var nog ett tag sen.

Idag är det plugg och möte på international office som gäller.. och packa sen ikväll. Så bäst att sätta igång med pluggandet nu så man får nåt gjort!
 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0