optikern

Nu sitter jag här med en toning i håret som verkar.. fem minuter kvar innan det ska sköjas ur.. Sen när allt är klart ska jag ha mörk gyllene pärlemorbrun hårfärg... om allt går rätt till vill säga.. :S Man vet ju aldrig!

Annars har denna morgonen och förmiddagen gått av bara farten.. vaknade nån gång vid sju av att det ösregnade ute så att det slog mot fönstret och fönsterbläcket.. Men somnade om sen igen.. hade ju tänkt att jag skulle upp vid halv nio.. men se där hade jag fel.. hade visst ställt klockan på nio.. så då vaknade ju jag me.. Men var ju ändå ingen panik.. hade ju inte tid på synsam förrän halv elva.. så gott om tid ändå! sen var det så synundersökning.. upptäckte att jag hade bättre syn på höger än vänster öga.. det var nåt nytt! Men så kan det ju bli! Har kanske tränat upp synen på högeröga eller nåt.. :S När väl synundersökningen var klar blev det till att prova ut glasögon.. vilket jobb..! Men vi hittade tillslut fyra par som jag fick med mig hem för hemlåning och provning... och fick dessutom låna dem över helgen.. Så nu ska mamma, pappa o brossan få vara smakråd.. men innan dess maggie.. och kanske nån mer.. =)

Nu ska färgen sköljas ur! Så duschen nästa!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0