papper i massor

Så har man middag i magen me. Blev spagetti och köttfärssås idag.. fast köttfärssåsen hade fått en konstig smak undertiden den varit i frysen, så den var ju inte jättegod, men ätbar ändå!!

På mötet om utbytesstudierna för oss erasmus-studenter fick vi veta en himla massa om ansökan, vad vi ska göra nu innan vi åker, under tiden vi är iväg och sen när vi kommer hem. Fick en massa papper som ska fyllas i och lämnas åt det ena och andra hållet. Allt känns dock ganska så förvirrat nu, så ska kontakta Karin, IK:n på BBS för ett möte, så hon kan hjälpa mig med de olika ansökningarna och alla andra papper. Det får bli ett litet mail iväg till henne imorgon, för om en månad måste jag ha skickat iväg mina papper och innan dess ska lite annat in till Linda på International office. Som sagt mycket papper att hålla reda på. :S

Tar nog med dem hem till pappa i helgen, så får han hjälpa mig kolla igenom dem lite.. :)

Nu ska jag diska och sen ut och gå en runda. Kanske slår en pling till maggie o se vad hon har för sig me..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0