satt o tänkte igen

Jag kom nyss på en ganska bra sak!

I år blir det första julen på tre (3!!!) år som jag kan vara ledig, och alltså inte har nån uppsats eller inlämningsuppgift att skriva på under juldagarna! SKÖNT! Fast dock har jag nog nån dugga eller test under nyårsveckan.. Men det är ju inte så farligt! Sen lär det nog iofs bli lite tentaplugg oxå. Har ju två tentor på samma dag två veckor senare. Och har fortfarande inte lyckats klura ut hur jag ska fixa det!? Kanske hyra in en person att skriva den ena tentan åt mig!?! Haha, hade ju varit snyggt! Dock så mycket fusk som det kan bli.. Så nej, det är inte ens ett alternativ! Däremot ska jag ta kontakt med min nationalekonomilärare och hoppas att den tentan går att flytta eller iallafall förlänga lite.. Annars kommer jag aldrig fixa det! Fyra timmar till att skriva en hemtenta på känns ju lite som en omöjlighet liksom! Och att skriva den när omtentan är, är ju inte att satsa på. Då är jag ju i nederländerna!

Ajja.. är ju två tentor innan dess och den ena om 12 dar. Så nu ska jag plugga till den istället för att sitta här!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0