scones och tvättande

Jag har nyss avnjutit en 2:a frukost, eller brunch kanske man ska kalla den, innehållandes nybakade scones med ost, hallonsylt och te. Gott, gott! En ganska bra fredagsbrunch enligt min mening! =)

Har tvätt-tid idag så la i en tvätt när jag kom hem efter promenaden me paro vid åtta, och eftersom det programmet jag valde brukar ta ca två timmar så antog jag att den skulle göra det även idag.. men inte alls.. när jag kom ut efter lite mer än två timmar höll tvättmaskinen fortfarande på och tiden stod på 40 minuter kvar. Jahopp, mysko! Men fanns ju inte så mycket att göra åt det, utan istället bara låta den gå.. Nu har jag iallafall fått i en tvätt till för en halvtimme sen och nu hoppas jag att den hållen den tiden det stod det skulle ta alltså en timme, annars lär jag nog få tvätta hela dan.. mindre kul! I vilket fall så måste det ju allt vara nåt fel på tvättmaskinen.. det ska inte ta tre timmar för en 40 graders tvätt.. det är ju inte vettigt!?
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0